Harry en Elly in Panama

Het is bijna zover !!

Lieve medereizigers,

Het is bijna zover, nog 1 nachtje en gaan we aan onze reis beginnen, voor ons ook spannend want Panama is voor ons ook nieuw, het lijkt wel veel op Costa Rica lees ik op internet. Koffers staan klaar, hopelijk niets vergeten, zoals een paar jaar geleden, ja ja mijn ondergoed :}

Zondag 5 juni 2016 (morgen) vliegen we om 13.00 uur met KL 757 (KLM) voor diegene die ons willen volgen via Flightaware. http://nl.flightaware.com/ De vlucht duurt 11 uur. Slaappil zit in de tas !!! Alle vaccinaties hebben we ook gehad, we zijn er klaar voor !!!

Nederlandse tijd komen wij om middernacht aan, en zullen worden opgehaald door een taxi chauffeur die door het eerste hotel voor ons is geregeld, voor een leuk prijsje. (Marijke) Balboa Heights. http://thebalboaheights.com/

Natuurlijk heb ik kaas voor haar (Marijke) bij me en voor haar kinderen anijshagelslag, vinden ze heerlijk.

Wij zullen daar 1 nacht verblijven en de andere ochtend om 9.00 uur Panamese tijd (7 uur vroeger), onze auto (Dikke vette RAV) op gaan halen bij een lokaal vliegveld, niet het grote vliegveld waar we zijn aangekomen. In de volksmond heet het Albrook airport, maar officieel heet het ā€˜Marcos a Gelabertā€ airport.

Dan begint onze reis pas echt, ik zal maandag avond (Panamese tijd) mijn eerste verhaal vanuit Panama schrijven, over de vlucht, ophalen van vliegveld etc.ā€¦hoe alles is gegaan. Ik heb ook mijn film camera bij me, dus zal ongetwijfeld wel weer een Panamese film avond komen als we terug zijn ;}

Neef Nick Visser zal op de poezen (DJ & Vinyl) gaan passen, de plantjes water geven en de post verzorgen, erg lekker dat er iemand in ons huis zit.

Vanmiddag hebben we ons laten sprayen bij Sundayā€™s op het Haarlemmerplein in Amsterdam, zodat we niet zo wit zijn als we aankomen ;} http://www.sundays.nl/zonadvies/spray-tanning-ispray-instant-party-spraytan en we hadden mazzel, 50% korting, kijk daar houden we van !!!

Panama, 1 noche y aquĆ­ llegamos !!!

Reacties

Reacties

Daisy

Lekker genieten! En niet je ondergoed vergeten el! ???? Xx

Marijke en Marius

Een hele goeie reis, lekker genieten en veel moois zien!

Benthe Rigter

Buen viaje amigos! Ik kan niet wachten op de avonturen!

Miranda

Have Fun! Dikke X

Edith Hillen

Lieve Elly en Harry,

Spannend!! Heel veel plezier. XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!