Harry en Elly in Panama

1.Balboa Heights B&B Panama City.

1) Balboa Heights B&B Panama City.

We zijn aangekomen en alles is goed gegaan. Het vliegen ging lekker snel, we kwamen ruim een half uur eerder aan dan verwacht. Heb niet veel geslapen in het vliegtuig helaas, ik denk 2 x 1.5 uur dus dat is niet veel.

KLM op zich was natuurlijk weer super. Wel een tijdje flinke turbulentie gehad, recht boven Bermuda !! Is het dan toch waar van de, Bermuda’s driehoek? Wij zijn er gelukkig niet in beland.

Aangekomen op het vliegveld Tocumen, bij de douane moet je een heel papier moeten invullen wat je komt doen en wie je bent, oog-scan gemaakt en vinger afdrukken genomen, maar we mochten het land in.

Op het vliegveld stond Roger onze taxi chauffeur al te wachten die ons netjes naar het Bed & Breakfast bracht. Daar stond de eigenaresse (Hollandse) en haar 3 blonde dochters ons al op te wachten, super blij met de kaas en anijshagelslag die we hadden meegenomen. Ruime kamer met groot bed met klamboe, alles in koloniale style, eenvoudig maar prima te doen.

Na een heerlijke douche lekker buiten gezeten met een Panamees biertje. Maar dan komt de vermoeidheid toch en ga je slapen, het was hier nog geen 9 uur in de avond, vandaar dat ik nu om 4 uur in de ochtend klaar wakker bent.

Straks om 7 uur komt het ontbijt en daarna gaan we onze auto ophalen en aan onze autorit beginnen.

We hebben een navigatie systeem bij de auto gehuurd maar navigeren gaat hier iets anders dan bij ons, straatnamen komt hier bijna niet voor dus, ook niet in de navigatie, je rijdt op coördinaten of herkennings punten, en van het aankomend hotel, is niet zoveel bekend, dus we zijn benieuwd, maar daar morgen meer over.

Ga nu ff lekker aan de koffie, jaja eigen waterkoker bij me………………………

Roy

Dan kan het avontuur beginnen. Have fun.

Cynthia

Super leuk! Spannend die autorit, ben benieuwd! Hahah, doe voorzichtig!

Nelly Schuurmans

Wat super ! Xx

Yvonne

Klinkt spannend, veel plezier ???? XX

Anja

Ben benieuwd erg spannend allemaal xx have fun

Franciska

Mooi dat jullie goed aangekomen zijn. Veel plezier op weg naar jullie volgende bestemming.
xxx

miranda

whaha Elly en haar waterkokertje hihi.. fijn om te lezen dat de reis goed gegaan is... the adventure starts... VEEL PLEZIER ! Kusss