Harry en Elly in Panama

4. Hibiscus Garden Hotel

Amigos y colegas,

Bij het hotel hadden we een slechte internet verbinding dus heb niet (veel) geschreven maar kan je vertellen dat het een heel leuk, klein hotel was met super personeel, Amerikanen en een Canadese in de bediening. http://www.hibiscusgarden.com Heerlijk gegeten en gedronken daar, recht aan het strand. Nog een duik genomen in de zee, dat was gewoon warm, heerlijk.

Voor 6 uur in de ochtend waren we alweer wakker. Tuurlijk zelf eerst koffie gezet en lekker buiten gezeten, waar ik vergezeld werd door Reggie de papagaai, die had ik nootjes gegeven dus vrienden voor het leven. Vanochtend na het ontbijt zijn we weer gaan rijden, deze keer niet zo ver weg, 4 uurtjes naar Naturalmente Boutique Bungalows met Italiaanse eigenaars. http://www.naturalmentepanama.com

De rit ernaar toe was prachtig, allerlei kronkel wegen binnen door met een flink stuk langs de kust. Onderweg zie je dan allemaal van de Caballero’s rijden op hun paarden en allerlei kuddes dieren (runderen) drijven, echt gaaf om te zien hoe ze dat doen.

Aangekomen in het hotel hebben we eerst lekker zitten lunchen, we vroegen niet zo veel maar kregen een giga bord met lekkers, deze eigenaar staat heel bekend om zijn kook kunsten, dus zijn benieuwd vanavond. Na de lunch zijn we de buurt gaan verkennen en even naar het strand gereden 10 minuten, daar zagen we Nelly’ s beach bar, daar zijn we naartoe gereden, leuke plek maar alles is zo rustig hier, weinig toeristen. Terug naar het hotel waren we van plan om een lekkere duik te nemen in het zwembad, maar toen barste het weer, weer los, regen keihard en onweer en klaboem, ja alweer flitsen om ons heen en jaaaaa daar ging de stroom, tja zo gaat dat in de tropen. Het is tenslotte regentijd, dat houdt in vaak regen tegen het eind van de middag en nacht, en koelt af van 32 naar 26 graden dus het is nog welkom ook. Maar het is ook mooier, groener en niet dor. Toen maar lekker ge-chilled in de hangmat en wezen eten in het restaurant, en op internet was niets gelogen, was super lekker. Romantisch bij kaarslicht want de stroom deed het nog niet.

Benzine prijzen zijn erg laag hier, ongeveer € 0.70 per liter, kop koffie onderweg € 0.50 cent, fles rum ongeveer € 5.00. Sigaretten daarin tegen zijn duur ruim 5 dollar :{ Diner tussen de 8 en 15 dollar.

Nu is het zaterdag 11 Juni en weer wakker rond 6 uur, maar gelukkig de stroom is weer terug. Heerlijk buiten aan de koffie in de hangmat. Vandaag maken we er een stranddag van en natuurlijk blijven we hier vanavond eten. Dus tot zover ons verhaaltje, morgen of overmorgen weer meer.

Nos vemos luego !!

nora

geweldige ervaring!!!!!

Yvonne

Klinkt geweldig, veel plezier weer verder en strand ze hihi beetje jaloerse xxx

femmiebeverwijk@live.nl

Gewelgig ik geniet van jullie reis femmie