Harry en Elly in Panama

5. Naturalmente Boutique Bungalows

5. Naturalmente Boutique Bungalows

Wat een heerlijke dag, na gisteren met de heftige onweer en dat alle stroom was uitgeslagen. Heerlijk geslapen met ja ja airco, stroom kwam vannacht weer terug, zelfs uitgeslapen tot 6.20 uur.

Rustig aan de koffie gezeten en daarna een zalig ontbijt, met eitjes, jam en allerlei beleg, muesli, sapjes noem maar op, en dat voor € 22.50 pppn is echt een koopje. Na het ontbijt zijn we een stuk gaan rijden de bergen in, daar zie je echt de stam indianen in hun traditionele kleding. Bloedheet maar gelukkig ook airco in de auto, mooie foto’s gemaakt. Nog even stil gestaan bij Rio Jesus, nou heet hier bijna alle JESUS maar goed, zag er leuk uit, ouderwetse krakende brug over de rivier, we hebben een klein stukje gelopen op die brug, maar ik vertrouwde het niet helemaal toen snel er maar af.

Nog even langs de winkeltjes, we zochten nog een koelbox, die hebben we gevonden dus alles goed koel vanaf nu. Grote zak ijsklontjes houdt nu alles koel.

Terug naar het hotel voor een heerlijk tosti en een duik in ons privé zwembad heerlijk, s ’middags ge-chilled in de hangmat met een heerlijk Cuba Libra…….. Harry ligt even te slapen en ik kon de slaap niet vatten, mijn hoofd maalt nog steeds, dit weekend is laatste weekend van mijn moeder haar woning, dus vanaf overmorgen geen woning meer, dus is ff moeilijk, dus vandaar dat ik even maar een verhaaltje zit te typen.

Zat ook nog te denken aan mijn neef John, die introduceerde mij het “duizend dingen doekje” sindsdien ben ik onafscheidelijk van mijn 1000 dingen doekje, je moest eens weten waar dat ding allemaal voor kan gebruiken hahaha

  • Kussen in hangmat
  • Afveeg doek voor (voorhoofd) zweet
  • Anti muggen (klamboe) om mijn benen/armen
  • Anti zon voor mijn schouders
  • Kleedje voor in het gras
  • En zo kan je er nog wel meer dingen voor verzinnen ;}

Gisteren heb ik hier Lasagne op en Harry een grote Rib Eye steak, super lekker, en een heerlijk toetje……………dus vanavond gaan we weer hier eten.

Dus zo meteen maar even een douche nemen, dat wordt nummer 4 vandaag hahaha. Morgen rijden we weer verder en slapen we in een BOOMHUT, ben super benieuwd, maar eerst hier nog genieten.

De muggen zijn vreselijk op het moment, er is bijna geen plekje meer over waar ze mij of Harry nog niet geprikt hebben, en we smeren de hele dag door, pffffffffff maar ik ga niet klagen hoor !!!!

Nos vemos !!!

Reacties

Reacties

Roy

Ja raar he dat je straks geen moedershuis meer hebt. Hoort allemaal bij de verwerking. Sterkte. Ik zie alleen maar bier in de koelkist, haha.

Elly

Klopt!!!!

Yvonne en Herman

Klink weer heel mooi allemaal en ja El dat is zeker lastig, heel veel sterkte, maar ze geniet vast met je mee ???? ????
Maak er weer wat moois van xxx

Cynthia

Ja.... weer een bevestiging dat ze er echt niet meer is.. :(
Ook straks als jullie weer thuis komen, kunnen jullie de mooie vakantie verhalen niet meer aan haal vertellen... is gewoon vreemd.... En m'n papa.... met z'n boekje....wat een gemis allemaal... xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!