Harry en Elly in Panama

8.1 Met gierende banden vertrokken !!!

8.1 Bambu Hostel – Gran Nacional Hotel, David, Panama

Met gierende banden vanochtend het hostel verlaten, wat een herrie. Wij sliepen bij de ingang waar een ijzeren hek zit waar de mensen door heen moeten om binnen te komen, vlak naast onze kamer, dus dat werd niets, hadden we al snel door want gisteren avond gelijk gekeken bij Booking.com gekeken naar een ander hotel, Gran Nacional Hotel in David, Panama. Weer overal gestoken door de muggen ondanks er airco in de kamer was.

Eerst zijn we lekker gaan ontbijten bij de Mac Donalds, want het ontbijt bij het Hostel was ook 3x nix, daarna naar het strand gereden, is zo’n half uurtje hiervandaan en daar even gezeten. Terug naar de stad gereden en wat boodschapjes gedaan en toen naar het nieuwe hotel. Daar zitten we nu even te chillen na onze lunch, straks gaan we nog even een duik nemen in het zwembad, maar Harry zit nu eerst voetbal te kijken Portugal-Oostenrijk.

We blijven hier 1 nacht, en dan is het echt, de volgende rit naar ons laatste hotel, ruim 5 uur hier vandaan dus morgen weer een lange reisdag, en de PanAmericana highway ligt nogal overhoop met wegwerkzaamheden dus we zullen er wel langer over doen, dus vertrekken we vroeg.

Het hotel ligt wel aan het strand, dus morgen onze laatste duik in de Atlantische oceaan, daarna op de dag van vertrek hebben we nog tijd over, want we hebben een avond vlucht, dan hebben we nog tijd om naar de Miraflores locks te gaan kijken, oftewel het Panama kanaal. https://nl.wikipedia.org/wiki/Panamakanaal

Dus we zijn er nog niet, nog een hoop te reizen en te zien, maar vandaag een luie dag, chillen in het hotel met zwembad dus.

Dus tot laterzzzzzzzzzzz

Max & Aaf

Zo'n hostel toch niks? :p lekker ontspannen genieten van jullie laatste daagjes! Gelukkig gaat alles goed daar op de muggen bulten na...
Mucho besses

Roy

Jammer van dat hostel. Soms zit het mee en soms tegen.

Anja en Walter

Geniet van jullie laatsten dagen XXX

Yvonne en Herman

Balen van het hostel, maar het grootste deel toch prima;-)
Geniet ze van de laatste dagen XXX

Femmiebeverwijk

Wat een genot om dit met jullie te beleven mooie fotos en wat een verhaal.