Harry en Elly in Panama

8. Bambu Hostel. David Panama

(kort verhaaltje)

De zeiltocht op de catamaran was helemaal top, heerlijk langs allerlei eilandjes gezeild. We hebben zelfs dolfijnen gespot, echt prachtig, ook nog goed verbrand ondanks dat ik mijn 1000 dingen doekje goed had omgeslagen. :} We hebben ook gesnorkeld en prachtige vissen en koraal gezien. S ‘avonds lekker uit gegeten en na ge-chilled op ons balkon.

Vanochtend vroeg opgestaan, we hadden een boottocht naar vaste land en een paar uur rijden voor de boeg. Onderweg nog file gehad in de bergen, er was een ongeluk gebeurd en ja het is de enige weg door de bergen weer naar beneden in Panama, na ruim een uur konden we door rijden en zagen toen dat er een vrachtwagen was gekanteld, notabene een vrachtwagen met benzine, pfffffffffff had erger kunnen zijn.

Aangekomen in David hebben we ingecheckt bij ons eerste hostel, we wilde dat ook eens proberen, tja dan is de overgang groot hoor, van ruime kamer met super balkon met waanzinnig uitzicht naar een hokje, maar wel met privé toilet en badkamer, maar tis een leuk plekje. We hebben de buurt een beetje verkend en een pizza besteld, maar die kregen we zelf niet op, dus weggeven aan de jongelui die hier ook logeren.

Morgen gaan we het stadje verkennen en misschien nog naar het strand, wij blijven hier 2 nachten en dan gaan we naar onze laatste hotel, dichter bij Panama stad, dan zal ik een langer bericht schrijven.

En voor nu,Buenas noches

Roy

Je lijkt Fatima wel ????

Herman en Yvonne

Klinkt weer goed allemaal op de file na dan. Veel plezier xxx

Max & Aaf

Snurkelen daar zal wat te gek zijn geweest. !000 dingen boekje toch niet overal tegen bestemd hah :P